Foto's, voedsel en smerige mensen - Reisverslag uit Beijing, China van wenwenpaulien - WaarBenJij.nu Foto's, voedsel en smerige mensen - Reisverslag uit Beijing, China van wenwenpaulien - WaarBenJij.nu

Foto's, voedsel en smerige mensen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

31 Januari 2008 | China, Beijing

Dit zijn een paar plaatjes uit de eerste week: http://picasaweb.google.com/alison.wender/BeijingChina2008
Er zijn inmiddels meer foto's, die zijn eigelijk leuker maar helaas zijn de meeste computers echt crap! Dus uploaden is een hel.

In China is alles eetbaar. Dat wil ik natuurlijk proberen. Ik heb een scorpioen (zie plaatjes) een kippenklauw en een kippenhart geprobeerd. Resultaat Vies - vies - lekker. Nog geen kat op het menu zien staan.

Gisteren ben ik gaan schaatsen. Supergaaf. En jawel, ze hebben ook stoelen om het schaatsen makkelijker te maken. Uiteraard ook GreatWall gezien. Alles is supergaaf. Ik kan alleen niet wennen aan de spugende mensen. Dat is zo vreselijk smerig. Volgens mij heb ik echt TBC, SARS, Kippenziekte en onontdekte ziektes gekregen van die gore mensen.

Ik ben al een paar keer naar een blind massage geweest. Massage door blinde mensen die je constant uitlachen. En ik heb echte merkkleding gekocht. Ik weet zeker dat het echt is want de vriendelijke chineze verkoper zei dat de spullen in zijn kraampje echt waren. Special price for pretty lady!

  • 31 Januari 2008 - 04:59

    Robin:

    eerste reactie van mij! ^^
    je mag mijn weblog ook wel bewerken, je schrijft stukken beter dan ik...
    groeten van de gozer naast je ;)

  • 31 Januari 2008 - 07:48

    Willy Janssen:

    Beste paulien,

    Ziet er allemaal heel indrukwekkend uit. Wat een lef om al die bijzondere (vieze dingen) te eten. Heb je ook al vrienden gemaakt? De foto's zijn prachtig en het toilet ziet er geweldig uit. Ik wens je heel veel succes op school en hoop weer wat van je te mogen horen.

    vriendelijke groet,
    Willy Janssen

  • 31 Januari 2008 - 09:24

    Timeee :

    He paulien,

    Ales goed daar??? heb je ook last van slechte weer? of is dat niet bij jou in de buurt? Eten ziet er echt smerig uit! als je het allemaal geprobeerd hebt dan weet je zeker dat je alle mogelijke ziektes hebt! hoef je je daar niet meer om druk te maken! En de volgende keer als er 1 spuugt op de grond gewoon in Nederlands tegen hem tekeer gaan HE DAT DOE JE THUIS TOCH OOK NIET!, en als die het niet begrijpt stapje dichterbij zetten en nog harder het zelfde zeggen!
    werkt vast!

    veel plezier daar en doe Whong en ching chen de groeten !!!

    Groeten TImeeeeeee

  • 31 Januari 2008 - 09:34

    T.A. Viezee:

    Gaaf hoor. Ik mail je nog op je eigen mailadres.
    Leuk om je zo te volgen.
    Ikkes

  • 31 Januari 2008 - 10:14

    Emile:

    Ik weet het niet hoor Paulien, maar ik krijg geen plaatjes van schorpioenenen toiletten. Alleen maar iets van Alison Wender. Of snap ik het weer niet.
    Dikke kussen.

  • 31 Januari 2008 - 16:49

    René Vd A:

    Ha die Paulien,
    da's nou precies waarin ik errug moeilijk zou zijn in Verweggistans: het eten. Ik zie mezelf met de beste wil van de wereld dat soort dingen niet uitproberen. Knap dat jij dat doet.
    Ik denk dat je stof genoeg verzamelt voor een behoorlijk dik boek!
    Leuk dat je het zo naar je zin hebt!
    Geniet!
    Hoi

  • 31 Januari 2008 - 17:07

    Linda En Mark:

    Ha Paulien,

    goed bezig, altijd alles proberen. Misschien is hond iets voor de volgende keer????

    Wij gaan vanavond spullen pakken, overmorgen vertrekken we voor ons eigen avontuur: 1 maand India!

    Hou ons op de hoogte en veel plezier

    Linda en Mark

  • 31 Januari 2008 - 21:27

    Nicole:

    gatverdammeee er zitten zelfs zeepaardjes op stokjes!!
    heel moedig dat je al die dingen hebt gegeten hahah.
    Neem maar een paar vitaminepillen tegen al die ziektes ;-)

    xxx Nicole

  • 01 Februari 2008 - 10:03

    Mark:

    Leuk verhaal. Lekker kort.

    Groetjes Mark

  • 01 Februari 2008 - 10:36

    Annemarie:

    ha die paulien, wat een 'heerlijke' ervaring om dit allemaal te eten.op de foto kan ik zien dat het je heerlijk smaakt.veel sterkte en plzier daar
    groetjes

  • 02 Februari 2008 - 08:01

    Annemarie En Ton En:

    Ni Hao, je bent dus al aan het adagium alles wat loopt, vliegt of zwemt is eetbaar. Je krijgt een flinke hap eiwitten naar binnen met een lekker krokant jasje. Redding voor de hongersnood op de wereld. Maar op de foto's zie ik dat de golden arches ook bereikbaar zijn. Ben je al in die hele luxe winkelstraat geweest? Te gek, de mercedesen (zeker voor je pa?)naast de armoe die er vast ook is. En wat een leive kitch beeldjes.

    Geniet maar. Hoe was het skieen?


  • 04 Februari 2008 - 14:25

    Irene:

    Hey,

    Zo dat klinkt goed allemaal. Staat wel grappig, ben je in China en wat ga je doen..... schaatsen haha, ik dacht dat dat Nederlands was.
    Nou zo te lezen vermaak je je wel. En die apparte dingen, knap hoor, denk niet dat ik dat zou durven.

    Heel veel plezier nog!!
    Dikke kus!!!

  • 12 Februari 2008 - 21:06

    Sanne:

    ooooh Paulien als ik jou op de foto's zie en al je verhalen lees. zit ik hier met tranen in me ogen te denken aan al die mooie momenten dat we samen waren. de tranen stromen ondertussen al uitgebreid over mij wangen heen. ik miiiis je zoooo! doe dit me echt nooit meer aan hoor. me hart is verscheurd door verdriet, verdriet om jou.

    veel plezier en geniet er van!
    en laat je niet gek maken door enge ziektes die je waarschijnlijk al onder de lede heb. en koop maar veel mooie echte merkkleding. altijd hiphip..

    xx Sanne

  • 13 Februari 2008 - 21:09

    H@@@NZEL:

    Hey Schoonheid,
    Leuk dat het allemaal goed gaat daaro. Het blijven 1.6 miljard mafkezen met spleetogen, maar het is wel een grappig volkje!

    Grusse aus das schÖne Harderwijk von der Haaanzel und BaCo

  • 17 Februari 2008 - 17:45

    Superap:

    Hey die plien!

    Ik heb net (al) alle foto's zitten bekijken... Ik zag dat je al bent begonnen met je middelvinger actie :)...
    Ik ben trots op je....

    Groetjes AP

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 8384

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: